Leta i den här bloggen

måndag 5 juli 2010

Antik svart provdocka i trä

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den här helt underbara antika provdockan i trä som jag köpt i Danmark står nu äntligen hemma hos mig! I bakgrunden har jag ställt en gammal dammvippa så länge för jag tycker de passar ihop på något sätt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Patinan är ju bara helt otrolig, eller hur!? OLYMPUS DIGITAL CAMERA          

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min rödlila klöverväxt frodas, där den står på en piedestal i vardagsrummet. Jag tackar min f d granne som jag fick ett litet skott av för ett par år sedan! :-)

2 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhhh, så vacker provdocka du fått tag i! Här hos dig så ges alltid mina önskningar bränsle..........
Så mycket vackert som du visar jämt!
Helt underbart min vän.
Hoppas du har en fin sommar annars. Jag ser att du är produktiv som vanligt och jag misstänker att du jobbar på en hel del. Hade önskat mig en tur till dig, men vet inte riktigt om jag får ihop allt denna sommar. Om det blir så skickar jag dig ett mail och ser om du har öppet.
Sköt om dig!
Kram Mia

Verasantik sa...

Hej.

Vad läcker den var i svart! Hoppas du får semester i detta fina väder som vi har, dock inte idag ännu... Själv har jag sem. t.o.m söndag och imorgon bär det av till Nora på antikmarknad.

Ha det gott.
Kram Eva.