Leta i den här bloggen

tisdag 12 oktober 2010

Sykorg picknickkorg och brödburk shabby chic

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Söt sykorg klädd i veckat tyg!

Diameter 31 cm, höjd 30 cm

PRIS 175 kr   ---   S Å L D  ---

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vadderat hjärta för nålar och två fack för måttband o dyl.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Har man ingen större användning för en sykorg går det förstås fint att använda den som picknickkorg eller brödkorg!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

När jag skrev “brödkorg” kom jag att tänka på att jag även har en brödlåda! Målad antikvit och skavd och nött!

Mått L=35 cm, H=26 cm, B=23 cm

PRIS 395 kr  

Vid intresse mejla mig gärna på info@himlarum.se eller ring 070-261 52 23.

                          Klicka här för att komma till webbutiken!

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Här var det bara fint ögongodis.Bara underbara saker .Önskar dej en fin dag.Kram Rita ♥

Verasantik sa...

God förmiddag.

Tack för dina fina ord...kul när nån skriver något och framförallt du... Du kan väl gå in och skriva på min tävling om du hinner så kanske du vinner hjärtat, servetterna och handduken! Kram på dig.
Eva.

Curtains In My Tree sa...

Beautiful basket, however it is the mannequins I love.
How I want one


Janice

Linnea sa...

Jätte fin korg, jag gillar färgvalet. Önskar dig en god natt och på återseende.

Kram Helena