Leta i den här bloggen

lördag 16 april 2011

Veckan som gick…

Byrå o provdocka m text

En hel vecka har gått sedan senaste inlägget så nu har jag abstinens!!! Det har i alla fall varit full action i verksta´n!

Den niolådiga byrån ville kunden ha en text med Haute Couture på och samtidigt beställde hon provdockan bredvid.

Till höger skymtar en annan byrå med samma text som på den nio-lådiga (båda är sålda).

Veckan som gick innehöll också en hel del provdocksmåleri. Fick t ex en beställning  från ett företag som behövde en provdocka illa kvickt till en reklamfilm. Alla jag har hemma just nu är uppbokade men det är klart man vill hjälpa till om man kan så jag fick stuva om lite. Det blev kanske lite i körigaste laget men samtidigt är det ju kul att försöka lösa sån´t här! I brådskan glömde jag bort att plåta den men två andra damer visar gärna upp sig istället!OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu känns det verkligen att våren är på väg och jag har planterat lite både hemma och på jobbet. De här fina pelargonerna har jag fått av rara Eva på Veras Antik här i Trosa! Förutom den mysiga butiken på Fiskargatan 7 i hamnen och webbutiken har hon en blogg också. Passa på att kika in till henne!

Tack Eva för blommorna, de rosa (!) trädgårdshandskarna, planteringsspaden och allt annat fint jag fick!!! :-)

------------

Om du snabbt vill kunna ta del av Himlarums nyheter är ett litet tips att klicka på Gilla-knappen högst upp på Himlarums Facebook-sida! :-)

1 kommentar:

Ladylox sa...

Åh vad mycket snyggt du gör!

Trevlig påsk på dig //Marie