Leta i den här bloggen

söndag 20 november 2011

Tre bord shabby chic

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Slagbord shabby chic med svarvade ben. Antikvit, matt färg.

Plats för 6-8 pers.

Längd 193 cm   Bredd 90 cm   Höjd 75 cm

   ---   S Å L D    ---

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På mitten får en person gott om plats att sitta och lite extra skönt kan det vara att kunna sätta upp fötterna på “fotpinnarna”.

Låda med dragring i järn på båda sidorna.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Klaffarna kan förstås fällas ner… Varje klaff är 65 cm lång…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

… och vill man kan jag måla en text på klaffarna. Om du vill se exempel kika på hemsidan www.himlarum.se under kategorin Möbler / Sålda Möbler.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Matbord/pelarbord, också antikvitt med slitage.

Diameter 105 cm, höjd 74 cm.

PB193350

Med iläggsskiva får bordet måtten:

Bredd 105 cm   Längd 153 cm

PRIS 4 500 kr

Ska bordet för det mesta användas med iläggsskivan i? Då kanske det är snyggast om sargen är “hel” hela vägen, dvs att även iläggsskivan får sarg. Det ordnar vi lätt om ni vill för en liten tilläggskostnad.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och sist ut idag är ett litet pelarbord! Fin att ha som nattduksbord, sideboard etc.  Höjd 66 cm   Diameter 59 cm

PRIS 995 kr

Vid intresse mejla info@himlarum.se eller ring 070-261 52 23.

Klicka för att komma till min WEBSHOP.

2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Håller du på och jobbar mitt i natten? *blink* *blink*

Vilka fina bord!! Det översta är helt sagolikt, så fint med lådan. Idag hade jag med mig ett pelarbord hem från äldsta dottern, få se vad jag ska hitta på att göra med det.

Ha en god natts sömn nu och en riktigt fin söndag!
Kram,
Regina

Med en doft av lavendel sa...

Åh så fina borden är, synd att man redan har bor, för det översta var ju så läckert.
Kram Annika