Leta i den här bloggen

måndag 20 februari 2012

Barnstol med namn, kista med koordinater & antik diskbänk med zinklåda

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kista som jag målat med koordinaterna till Stora Högarna där paret/beställarna gifte sig 1994. Jag har skymt namnet på familjens efternamn med en linnehandduk eftersom jag inte har frågat än om jag får publicera bilden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Liten antik diskbänk med zinklåda. Låda med handtag och skåpsdel.

Höjd 77 cm   Bredd 67 cm   Djup 46 cm

PRIS 4 500 kr   ---   R E S E R V E R A D   ---

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det ovanligaste med den antika diskbänken är att zinklådan har handtag på kortändarna och därför går den lätt att lyfta ur!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jättesöt med sina fina detaljer! Jag brukar ju sätta järnringar på de flesta möblerna men de här hade jag inte hjärta att byta ut för jag tycker de är så fina!

Ha en skön fortsättning på kvällen!

2 kommentarer:

Piffa och Puffa sa...

Underbara möbler. När jag ser dessa möbler blir jag så sugen på att byta stil här hemma. Synd bara att huset är nytt och stilen är mer modern. Kanske ska man ta och inreda lillstugan med liknande möbler?
Kram

Karin - BroHagen sa...

Verkligen jätte vackra möbler allihop! Barnstolen fastnade jag verkligen för!