Leta i den här bloggen

måndag 9 april 2012

Liten soffa, litet vägghörnskåp och jättelång kista

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ostajlad bild tagen i all hast innan jag kilade hem från verksta´n idag. Det är i alla fall en liten, nätt träsoffa med lock och med fransk text Lavendel från Provence

Längd 117 cm   Höjd 73 cm  (ryggstödet) och 43 cm (sitsen)

---   S Å L D   ---

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På sidostycket, ryggstödet och sitsen ser man lite av slitaget.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och med locket uppfällt ser ni att den är vitmålad och superfräsch även inuti!

----

Innan jag visar nästa lilla möbel kommer här en bild på en sagolikt vacker ros! (Foto Poppins Garden)

Den heter Madame Plantier…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

….och nu förstår ni vart jag ville komma! ;-) Och tänk er synen av dessa ljuvliga rosor i slottsträdgården någonstans i Provence.

Jag glömde lappen med måtten i verksta´n men jag har för mig att skåpet är ca 55 cm högt och ca 35 cm brett.

---   S Å L D   ---

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vid intresse mejla info@himlarum.se eller ring 070-261 52 23.

Klicka för att komma till min WEBSHOP.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och nej, jag har inte börjat inom begravningsbranschen! Det här  är faktiskt en gammal vapenkista som fick följa med hem till mig idag. Den är ca 170 cm lång och ska få fina kulfötter så den blir lite högre. Den ska vi ha som sittbänk!

Allt gott till er alla tills vi hörs igen! /Kram från Ann-Helen

Inga kommentarer: