Leta i den här bloggen

söndag 3 mars 2013

TV-bänk, skänk, parfymskylt och ovanligt sideboard shabby chic med text

bild 9

TV-bänk eller sittbänk med hylla och låda. Kan även användas som skohylla. Bilden togs innan jag hade slipat på texten.

Längd 120 cm   Höjd 56 cm   Djup 45 cm

---    S Å L D   ---

bild 8

Lådan är också vitmålad inuti.

bild

Här har jag sågat till en skiva som jag sedan gjort ett tryck på och delvis handmålat. Ett måste i din boudoir, eller hur!? Blinkar

Längd 38 cm   Höjd 26 cm

----    PRIS 425 kr   ---- R E S E R V E R A D   ----

bild 4

12

Stor, härlig, lantlig skänk från mitten av 1800-talet. vackert profilerad nederkant och dörrar. Välvda lådor och dragringar i järn.  Höjd 124 cm   Bredd 116 cm   Djup 50 cm.

-----     PRIS 3 500 kr     -----

11

5

Invändigt är skåpet målat med vit golvfärg som är slitstarkt och gör att det inte blir repor efter porslin o dyl.

13

Ovanlig mellanstor skänk eller sideboard shabby chic med smålådor och en skåpsdel i mitten. Vackert bakstycke/krön med parfymtext. Antikvit, matt färg och slitage.

Höjden är perfekt om man vill fälla in ett handfat i skivan! Man kan då dra rören i mittenskåpet och kan då fortfarande använda det för förvaring.

Bredd 109 cm   Höjd 82 cm/107 cm   Djup 46 cm

-----     S Å L D    -----

2

1015

Vid intresse mejla info@himlarum.se eller ring 070-261 52 23.

Klicka för att komma till min WEBSHOP. 

Följ mig gärna på

 Facebook

Inga kommentarer: