Leta i den här bloggen

torsdag 11 april 2013

Kista och liten byrå med texter

Saras kista

Grattis Sara som fyller år idag och som fick den här kistan av sina föräldrar. “Vi älskar dig, Sara!” ville de att jag målade som ett kärleksbudskap att bära med sig så länge hon och kistan följs åt!

Saras kista öppen

----------

Sängbord 1

En liten byrå har här fått snirklig text på toppskivan. Det är likadan text som jag använt på en del lock till mina hattaskar.

Byrån har fina handtag i snirklig rokokostil som jag tycker passar bra ihop med texten.

Sängbord 2

Byrån har en liten vågig kant på sidorna och baktill, runt skivan, och så lite lätt svängda ben.

Sängbord 3

Lite slitage också, förstås!

Sängbord 4

Höjd 72 cm   Bredd 42 cm   Djup 31 cm

-----     S Å L D     ----

Klicka HÄR för att komma till min WEBSHOP!

Inga kommentarer: