Leta i den här bloggen

söndag 19 april 2015

Hallo friends, I´m back!

På 2 år har jag inte gjort något inlägg här! Jag tyckte det blev lite för mycket med både hemsidan, FB, Blocket och de lokala köp- och sälj-sidor jag publicerar på men nu längtar jag tillbaka hit igen!!! Men ni vet väl att ni alltid hittar mig på FACEBOOK där jag ofta gör inlägg! Ni är också välkomna förstås att kika in i min WEBSHOP.
Här ser ni LITE av det som har passerat sedan sist:







  




Provdockan och livbojen är utförda kunduppdrag.


















Ha en fortsatt skön söndag! Följ mig gärna på Himlarums FB-sida
Hälsningar Ann-Helen

2 kommentarer:

sofía sa...

Son unos muebles ¡PRECIOSOS! , tienes un gusto exquisito; sigo por tu blog que me encanta. Un saludo desde España

Himlarum sa...

Fue un bello gesto de tu parte haberme escrito, Sofia! It makes me happy that you like what I do! Muchas gracias!!! <3 Saludo desde Suecia