Leta i den här bloggen

onsdag 26 november 2008

Skänk med latinska blomnamn


Den här skänken var kvällens nöje för mig! Roligast är det ju alltid att klura över texterna! Bestämde mig för de latinska namnen för några av mina älsklingsblommor: vit näckros, kaprifol, krollilja, malva, myrten, honungsros och bondpion!
Känner ni dofterna!?

Men jösses, hur ska jag kunna sälja den!? Kanske man skulle fundera på att bygga ut hemma...!?

Ja, så var det det här med priset... Alltid lika svårt... Sådärja nu skriver jag:
PRIS 4 200 kr.
---------
Lade ut annonsen på Blocket nu på onsdagsmorgonen och efter ett par timmar var den såld! Jag blir så glad för att andra också tycker om mina möbler!!!

6 kommentarer:

Heidi-anitha sa...

Hei!

Så utrolig dyktig du er... Så fint du pusser om møblene.. de blir jo ett kunstverk og en fryd for øye!

Har ikke sett maken til dette før, og jeg kunne tenke meg ALT du holder på med...Virkelig vakkert!

Takk for inspirasjon.. og mot til å holde på med hvitmalingen her i huset også...

Klemmer White vintage

Millas hem sa...

Vilka fantastiska möbler du skapar!
Otroligt fint med texten, förstår att det kan "ta emot" att sälja allt vackert!:)
Men man kan ju inte behålla allt!
Ha en fin dag!
Kram Camilla

Viveka i Bläckhornet sa...

Gomorron!
Du är bara för otrooligt duktig.
Hade jag 4200:- som låg och skräpade skulle den flytta hem till mig..:)

Ha en skön dag

Kram Viveka

Viola sa...

Vilken underbar skänk, att du kunde skiljas från den!!!Förstår att den blev såld på direkten, ha en skön helg, VIOLA

Evelina sa...

Jisses! Vad läcker!!

/Evelina

Vardagslycka sa...

Åh, vilken härlig blogg och webshop du har! Måste kika runt lite mer senare i lugn och ro.
Fick tips om dig via dottern, hennes bildlärare (AnnBritt) hade tipsat om dig.
Blev förälskad i halvmånebordet! Finns det kvar?
Ha en härlig adventshelg!
Kram, Carina