Leta i den här bloggen

tisdag 3 november 2009

Vintagekort, kista och resväskor

Nyinkommet! Duktiga designern Annu Nikulas vackra kort! Även adventskort med fina texter...

Kort i långa rader...

Ljuvliga foton med barn...

Tags amor Vincit Omnia. Fler foton på underbara tags kommer!
Julkälken har fått komma fram! Målas vit eller inte - ja, det är frågan!
Men kistan blev förstås vitmålad och shabbad och så den obligatoriska texten!
PRIS 3 500 kr

Gammal däckstol i teak (eller är det mahogny?). Den är i alla fall väldigt tung och gedigen och jätteskön att sitta i!
---------
6/9 SÅLD

Resväska Hôtel de Provence
Längd 65 cm, höjd 35 cm, djup 17 cm
PRIS 1 095 kr
Carte Postale plåtask PRIS 179 kr

Resväska Hôtel Coeurs Blancs
SÅLD!

6 kommentarer:

bikim sa...

Love those gorgeous postcards.
Take care,
Rosa

Iris Maria sa...

Oi,tudo bem....quanta coisa linda....bjs querida.

Vida sa...

oj oj oj, du den kistan skulle jag vilja ha - så himla fin. Jag har själv målat en gammal resväska - köpt färg o penslar, slipat och målat i 3 dagar...? varför köpte jag inte en av dej isället....hehe

Tycker kälken ser fin ut i rött...
Kram
Vida

Skogsdoft & havsbris sa...

Vilka underbart vackra kort, man skulle ju kunna frossa i dem i timmar!
Kistan är jättefin, och så fint det blev med kälken och skridskorna på! Kälken är så fin som den är tycker jag, passar ju bra med rött så här till jul!
Vilken resväska, allt annat än dagens resväskor det där!

Rummet för välbefinnande sa...

Vilka fantastiska kort!!!!!
Oj, de föll jag för direkt.
Ja, du vet att jag suckat och trånat efter dina skapelser länge nu - det är så fint, så fint!
Blir så glad av dina inlägg:)
Ha det gott!
Kram Mia

Shabby Eva sa...

Tänkte bara fråga (om jag får) vad du fick för kistan som du sålde? Sååå himla fint textat. Själv håller jag på att måla en kista just nu, men jag har inte tänkt att sälja den... bara kul att veta, då min man inte förstår riktigt värdet i shabby chic möbler. Kram Eva