Leta i den här bloggen

onsdag 2 februari 2011

Kista shabby chic Hotell Vita Hjärtan

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så var det dags för en nymålad kista igen med en av mina favorittexter: Hotell Vita Hjärtan!

Jättecharmig kista med underbara smidesdetaljer, bl a tre vertikala band på framsidan, skodda hörn och fina handtag. Perfekt som soffbord, sideboard, nattduksbord etc.

L=86 cm   B=58 cm   H=47 cm

PRIS 3 500 kr   ---   R E S E R V E R A D   ---

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vid intresse mejla info@himlarum.se eller ring 070-261 52 23.

Besök gärna webbutiken också!

6 kommentarer:

martinealison sa...

Très joli coffre ... de quoi mettre tous les bons souvenirs... Bisous

Behindabluedoor sa...

Underbart kistebord:)))
Har du begynt å sende varer til Norge??

Ha en fin Torsdag.
Klemmer

Himlarum sa...

Hej Mona!
Visst skickar jag till Norge också!

Kramar
Ann-Helen

Anonym sa...

Gud så mycket fina saker du gör :) du är verkligen duktig. Adresserna du skriver på möblerna hittar du på dom eller vart hittar du inspiration till dom ?:)

Himlarum sa...

Hej Anonym!
Tack för de snälla orden! :-)
Ja, adresserna hittar jag på! Jag målar sådana adresser som jag tycker låter vackra! Det var en kvinna inne häromdagen och han sa att Chantilly är så´n där "spraygrädde"! Oj, det visste jag inte! Tycker bara att Chantilly LÅTER så drömskt, romantiskt och lyriskt!

Allt gott till dig och tack igen till dig och ni andra, härliga människor som följer min blogg och skriver så rart!

KRAM!

VictoriaB sa...

Hej,
Om man är ute efter en sån här kista, finns det några fler eller liknande då den här var reserverad? :)

Med vänlig hälsning,
Victoria