Leta i den här bloggen

tisdag 19 april 2011

Runda bord

Några har frågat om jag har runda bord, mindre bord etc men jag har inte hunnit lägga ut dem men nu har jag tagit några bilder i all hast…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

… fast inte alla bord är riktigt klara. Här håller jag på och spacklar bordsskivan. Det här bordet är höj- och sänkbart så man kan ha det både som soffbord och matbord. Man kan få  det med text också om man vill. Priset kommer att ligga på 2 500 kr.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mindre bord med hylla som man också kan få text på. Utan text är priset 895 kr.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Romantiskt sideboard/soffbord/pelarbord med mycket “snirklerier”. PRIS 1 095 kr.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det här fina bordet är i liknande stil som det förra men har oval bordsskiva. PRIS 1 095 kr.

Vid intresse eller om du vill veta mått etc mejla info@himlarum.se eller ring 070-261 52 23.

2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka fina bord. Det romantiska sidebordet med snirkliga spiror gillar ju jag=) Fågelburen är inte heller så tokig.

Önskar dig en riktigt fin och solig påskvecka!
Kram,
Regina

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefina bord:)

Önskar dig en fin kväll
Kraam Susanne