Leta i den här bloggen

torsdag 1 november 2012

Sänggavel, hög stege och skänk shabby chic

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stundtals blir mina bilder verkligen inget vidare… Men de får duga tills vidare men de får ju duga… Nåväl, nu är jag i alla fall klar med den gamla spegeldörren som fått fransk text. Om ni är lika dåliga som jag på franska kan jag tala om att det betyder ungefär Huset Vita Hjärtan eller Vita Hjärtans Hus/Hem och det ligger förstås på Paradisavenyn 7 i den pittoreska staden Bonnieux i sköna Provence!

Längd 180 cm   Bredd 62 cm

---   S Å L D   ---

IMG_2036

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_2038

IMG_2026

Så här ser den ut UTAN kuddar. Jag har placerat texten ganska högt upp just för att kuddarna inte ska skymma texten!

------

Nu var det väldigt längesedan jag hade en stege till försäljning men här kommer det äntligen en! Med lite text på också!

IMG_2032

   ---    S Å L D   ---

IMG_2030

IMG_2034

IMG_2020Väldigt stadig och stabil så man kan verkligen använda den som stege och inte bara ha den som dekoration.

IMG_2016

Skönt slitage!

IMG_2033

IMG_2042

En härlig skänk väntar nu också på ett nytt hem! Kolla så många välarbetade detaljer; räfflor, svaravade stolpar, klotfötter och de maffiga dörrbladen med sina utsmyckningar!

Jag glömde mäta skänken så måtten kommer senare.

---   PRIS 3 500 kr   ---

IMG_2043

Vitmålad inuti också förstås!

IMG_2044 

IMG_2046

IMG_2048

Tack för nu, kära vänner! Jag nås som vanligt på info@himlarum.se och på 070-261 52 23. Kika gärna in i min webshop också om du vill se allt som är till salu just nu!

1 kommentar:

martinealison sa...

Très jolie tête de lit avec ces belles inscriptions...
J'aime l'ensemble de vos photos qui mettent en valeur ces objets qui reprennent vie grâce à vous.
gros bisous