Leta i den här bloggen

fredag 1 maj 2015

Vänd dörr gav nytt skåp

Hej vänner!
Hoppas ni har och haft en fin Valborg!
Jag har hållit på ett tag nu med ett större projekt men LITE annat har jag hunnit sticka emellan med.
Det här sängbordet /sideboardet t ex.
 
Det var laserat i en vitgul lasyr och saknaden knopp / handtag.

När jag öppnade den såg att dörren var mycket finare på insidan så jag vände på den!
Tyckte det blev "lantligare" så. Och sen målade jag den i puderrosa täckfärg och slipade fram lite slitage. Klart!
Höjd 77 cm, bredd 43 cm, djup 30 cm. ---  PRIS 1 295 kr  ---

------
Den här provdockan med beställarens ovanliga förnamn blev också klar den här veckan!
Vill du också försköna ditt hem med en provdocka beställer du i webbutiken
Fortsatt skön helg! <3 p="">
Kram från Ann-Helen









Inga kommentarer: