Leta i den här bloggen

måndag 2 januari 2012

Byrå och kista shabby chic med fransk text

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu kommer jag att lägga ut en hel del möbler fortlöpande. Först ut är bl a den här rymliga och lantliga, antika byrån med fem lådor. Texten (Residens Vita Hjärtan) har jag målat flera gånger förut men den är en av mina favoriter så här kommer den i repris.

H=107,5 cm   B=96,5 cm   D=48 cm

   ---   S Å L D   ---

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vackert välvd låda överst med fina avslut,

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kista shabby chic med en av mina andra favorittexter: Lavendel från Provence, Slottsträdgården, Sainte-Maxime.

Kistan är vitmålad inuti också men det glömde jag ta bild på.

L=90 cm   B=55 cm   H=49 cm

PRIS 3 500 kr

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skodda hörn, slitage i skön shabby chic-stil.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hjärtformad nyckelskylt.

Kistan passar fint som soffbord, sideboard eller… tja, kista till allsköns förvaring.

Vid intresse mejla info@himlarum.se eller ring 070-261 52 23.

Klicka för att komma till min WEBSHOP.

1 kommentar:

Carro sa...

Åh vad mycket fins du har! Håller på med ett eget shabby chic projekt så hämtade inspiration och lånade även en bild. Självklart länkade jag till dig :) Kika gärna in hos mig och trevlig helg!